گرامیداشت چهاردهمین سالروز تأسیس شرکت تکتام نوین

5 اکتبر 2024

گرامیداشت چهاردهمین سالروز تأسیس شرکت تکتام نوین

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت تکتام نوین، محمدرضا مرادی مدیر عامل شرکت با صدور پیامی شانزدهمین سالروز تأسیس شرکت را به همه سهامداران،کارکنان، مشتریان و ذینفعان این شرکت تبریک گفت.متن‌پیام‌به‌شرح‌زیراست:
هفتم مهرماه ۱۴۰3، چهاردهمین سالروز تأسیس شرکت تکتام نوین را خدمت کلیه سهامداران، کارکنان و خانواده بزرگ تام ایرانخودرو تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. شرکت به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری و به منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ به خود می‌بالد و ثمره این سخت‌کوشی ورود قدرتمند و سلامت به پانزدهمین سال فعالیت شرکت است و از تلاش‌های مستمر شما در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت سپاسگزارم. برای موفقیت شرکت در بازار پر رقابت موجود نیازمند کوشش همگانی، همدلی و همراهی مستمر در ارتقای نام شرکت و دستیابی شرکت به جایگاه واقعی خود خواهد بود.

امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم اندازهای شرکت به ویژه با گسترش خدمات فناورانه ، در رسیدن به اهداف عالی خود نیز گام موثرتری برداریم.

بدیهی است، دستیابی به این اهداف مستلزم فراهم نمودن ساز و کارهای لازم از قبیل افزایش توانمندی‌ها و استفاده بهینه از فناورهای پیشرفته و همچنین مهمتر از همه انجام‌وظیفه متعهدانه است.